Oameni şi Google

Ştiţi povestea, WordPress îmi arată cu ce căutări pe Google s-a ajuns pe site-ul meu. Vă prezint pe cele mai strălucite dintre ele.

bunicii mei compunere – mă copii mă, nici atâta lucru nu sunteţi în stare să scoateţi din străfundurile originalităţii voastre ?

compunere despre bunici mei – du-te înapoi în grupa pregătitoare

femei neepilate – de ce dracu ar căuta cineva pe Google aşa ceva?

eşti prost de dai în gropi – am amortizoare

împăcarea cu fostul – o idee foarte, foarte proastă

prostia este amintiri din copilărie – …

biochimie pentru tonţi – haha, mă gândeam să scriu o carte de genul ăsta într-o zi

cum să creşti autostima la copii – de fiecare dată când greşeşte, adu-i aminte cât e de prost şi cum a adunat tot ce-i mai rău din familie. Rezultatul e garantat.

reclamă always scris – “Noul always scris te protejează de petele de cerneală!”

dezamăgit de clismă – am auzit şi eu că nu e atât de eficientă cum crede lumea

m-am împăcat cu fostul dar nu merge – no shit

dacă faci sex cu soacra o duci bine – bunul simţ îmi spune că nu, dar cine ştie…

forum pentru liftieri – wtf?!

surprize pentru mamă la grădiniţă – “Cum adică nu-i copilul nostru?”

condiţii pentru meseria de liftier – să ai măcar un deget funcţional

biopsia doare – doare mai tare aşteptarea rezultatului, garantez eu

ochelari heliomatici sex – nu mai bine faci sex noaptea?

scrisoare mihai eminescu – care, ăla mort?

de ce nu merg relaţiile ? – Uite de-asta

 

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

