Cum am fost eu idiot cât o găleată plină

Acum câteva săptămâni, într-o frumoasă zi de sâmbătă (a se reţine că era frumoasă, e important mai târziu), eram de gardă. Da, şi noi, anatomopatologii, facem gărzi sâmbăta. Era ora 8.30 dimineaţa şi, în timp ce aşteptam nişte telefoane din clinică pentru a se clarifica nişte situaţii, m-am hotărât să mă duc puţin la soare (pentru că era o zi frumoasă), pe banca din faţa spitalului şi să aştept acolo.

În aceeaşi clădire cu noi funcţionează şi secţia de medicină legală, care are două intrări: una mai întortocheată prin faţă şi una mai simplă prin spate. Şi cum stăteam eu pe bancă în faţa clădirii, apare un individ care cere informaţii despre cum să ajungă la medicina legală. Îi explic cum, varianta prin faţă,  şi individul intră. După câteva minute iese disperat că nu reuşise să ajungă. Îi explic frumos cum să ajungă prin spate, pe varianta scurtă, după care pleacă.

După vreo 10 minute, un alt individ întreabă de aceeaşi secţie. Îi explic cum ajunge pe aceeaşi uşă din faţă, intră, şi după 10 minute iese la fel de disperat ca şi primul, că nu reuşise să găsească ceea ce căuta. Şi acestui domn îi explic cum se ajunge prin spate, după care dispare din câmpul meu vizual.

După încă ceva timp, apare o doamnă. Eu, deştept de felul meu, mă gândesc să îi ies în întâmpinare şi să o întreb: Mergeţi cumva la medicină legală ?. Doamna îmi răspunde foarte frumos că da, după care eu continui, dorind din tot sufletul să evit o nouă rătăcire: Doamnă, vă rog să mergeţi prin spate, este mult mai simplu de ajuns. La care doamna, placidă, îmi răspunde: Domnule, eu lucrez aici de 20 de ani şi numai pe aici am intrat…

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

