(Noroc că) Justiţia are prioritate

Mă întorceam acasă şi am văzut pe geamul uşii de la intrarea în bloc un plic, lipit cu scoci în formă de X. M-am liniştit când am văzut că nu eram eu la destinatar, dar mi-a atras atenţia cuvântul CITAŢIE scris cu majuscule în mijloc, sub care scria: Justiţia are prioritate. A se înmâna numai personal şi în prezenţa unui martor!.

Îmi imaginez că aşa or fi decurs lucrurile:
Poştaş: Domnule Citat, aveţi o citaţie. Trebuie să v-o înmânez numai în prezenţa unui martor. Domnule (către un vecin care trecea pe acolo), sunteţi de acord să fiţi martor în predare citaţiei către domnul Citat? Da? Semnaţi aici. Şi, Dvs., domnule Citat.

Se face predarea, după care domnul citat scoate o rolă de scoci din buzunar, lipeşte citaţia de geam şi pleacă.

Voi vă imaginaţi scena altfel? N-are cuuum…

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to (Noroc că) Justiţia are prioritate

  1. Luci Tranc says:

    Urat asa…doar romanii ar putea face asa..:))

Leave a Reply

