Perle de înţelepciune urbană. Din Cluj (II)

Deci, dragii moşului, aşa cum v-am promis, continuăm seria mult iubită a minunatelor perle de înţelepciune urbană. Dacă data trecută vă povesteam ceva petrecut într-un autobuz, acuma o să relatez o intâmplare care a avut loc în alt lăcaş de cult de nelipsit într-un oraş de vază, mall-ul.

Am fost să-mi cumpăr adidaşi, că m-a prins căldura în bocanci. Ca orice om strunit de un sistem democratic, m-am aşezat la coadă, aşteptându-mi rândul să plătesc. În faţa mea era o doamnă aparent respectabilă cam pe la 45 de ani, vopsită blondă, pe tocuri, care, am băgat eu de seamă, returna o pereche de încălţăminte şi aştepta să i se dea banii înapoi. Numai că pentru ca o astfel de tranzacţie să poată avea loc, trebuie completate o mulţime de formulare. Prea multe, pentru doamna în cauză. Şi a urmat un dialog care a curs cam în felul următor:
Doamna aparent respectabilă: Nu poti domnişoară să completezi rahaturile astea în timpul tău liber, nu al meu? Ce te interesează datele mele personale?
Vânzătoare: Îmi pare rău, aşa mi se cere, nu am voie să procedez altfel, ci doar de faţă cu clientul.
D.A.R.: E incredibil ce se întâmplă în ţara asta! Tu, n-ai tu pauză de masă, trebuie să mă faci pe mine să pierd timpul în halul astă? Ce mă interesează cum te pune pe tine şeful să faci, eu vreau să plec de aici mai repede, nu să mă faci să pierd timp preţios aşteptând după rahaturile tale. Pune drecu nume false acolo, tu!
V.: Doamnă, vă rog să mă înţelegeţi, eu fac puşcărie dacă falsific datele!
D.A.R.: Ce mă interesează pe mine? Eu falsific de-astea toata ziua la serviciu!

După ce, în sfârşit, se termină totul, D.A.R. pleacă de lângă casă fluturând banii precum ţăranul cu Maserati şi zicând în scârbă: Zis iz Romeinia, domnişoară, de asta merg lucrurile bine în ţară. Şi pleacă.

Observaţi cele două propoziţii scrise cu italic. Deci e vorba de cineva care toată ziua falsifică facturi la serviciu, după care acuză pe cineva care îşi face datoria că din cauza ei merge ţara cum merge. M-an enervat atât de rău, încât îmi tremura buza de sus aşa tare, că am crezut că m-a pufnit bulionul. Singurea mea supapă de eliberare a fost că am făcut mişto cu vânzătoarea şi cu un nene de după mine după ce D.A.R. a plecat. Însă era un mişto nervos. Dar de abia acum urmează adevărata eliberare. Ce am scris până acum în acest post a fost pentru voi, dragi cititori. Ce urmează de aici înainte, este pentru şeful doamnei respective.

Dragă şef al doamnei,
Am auzit-o cu urechile mele pe angajata Dvs. zicând că a falsificat facturi la locul de muncă. Dacă vreodată veţi fi în situaţia de a o acuza de ceva, eu voi fi principalul martor al acuzării şi voi depune mărturie. Aveţi de a face cu cineva care fură bani, din câte se pare. Contaţi pe mine!

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Perle de înţelepciune urbană. Din Cluj (II)

  1. Pingback: Perle de înţelepciune urbană. Din Cluj (III) | Expunem prostia, ca sa stim sa ne ferim de ea

Leave a Reply

