Deci eu nu mai pot cu Ştefan Stan şi Andreea Mantea!!!

Am un defect profesional. Sunt dependent de calculator. Nu, serios, calculatorul conectat la internet este un instrument de care nu pot să mă lipsesc pentru a-mi practica meseria. Şi, omeneşte, mai intru pe Facebook din cand în când şi mai citesc site-ul câte unei televiziuni de ştiri. Ei bine, eu azi altceva nu am citit decât uimitoarea despărţire a lui Ştefan Stan de Andreea Mantea. Sunt absolut intoxicat de nesimţirea aşa-zisei prese care scrie despre un subiect care interesează România la fel de mult ca numărul de spire dintr-o papiotă de aţă. Nu, serios, e cea mai mare exagerare a anului. Ponta şi cu Băsescu nu mai sunt deloc atrăgători pentru presă? Chiar nu mai aveţi despre ce scrie voi, mari jurnalişti, decât despre cum un baiat a înşelat-o pe o fată?

Pe bune, de data asta chiar serios. Avem un băiat care cântă mişto. Şi-a câştigat respectul prin asta, dar a avut grijă să şi-l piardă altfel. Şi avem o fată, care…care ce face oare? Pe bune, ce face Andreea Mantea? Deci chiar nu ştiu cine mama dracu e Andreea Mantea! Dacă dau un search pe google apar nişte poze cu o tipa dezbrăcată. Aşa, şi? Trebuie să citesc eu cine o înşeală pe asta, doar pentru că apare dezbrăcată? Ia să-mi fac şi eu nişte poze în pielea goală şi să le pun pe net, să vedem, devine presa brusc interesantă de discuţiile dintre mine şi prietena mea? Nişte oameni s-au despărţit şi s-au înşelat. Ce-i aşa deosebit în asta? Chiar trebuie să ştiu eu ceva despre mesajul sfâşietor al Andreei către Ştefan, sau despre cum Ştefan a mărturisit tot? Aş înţelege dacă despre asta ar bate toaca revista Trinitas sau ceva de genul, ca exemplu negativ…uite mă, nu e bine să încalci porunca aia care spune să nu preacurveşti. Adică un pic ai voie, dar să nu PREA.

Aşa e presa din România. În care de azi nu mai am încredere nici când îmi va spune, cu cel mai vag aer posibil, că cerul va fi parţial noros şi va ploua pe arii largi, în jumătatea de nord-sud a ţării.

Episodul 2 despre perle de înţelepciune urbană, mâine. Că azi nu mai pot.

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Deci eu nu mai pot cu Ştefan Stan şi Andreea Mantea!!!

  1. costin says:

    draga ce nu intelegi?
    ponta si basescu nu fac parte din lumea moderna
    in puiii mei

Leave a Reply

