Perle de înţelepciune urbană. Din Cluj (1/1)

Săptămâna trecută aveam ceva treabă în centru, pe seară. Încă nu se încălzise aşa ca acuma, aşa că am luat autobuzul, care a venit în staţie aproape gol, deci cu scaune suficiente cât să se aşeze toţi călătorii. Pe parcurs, s-a mai aglomerat, mai stătea lumea şi în picioare. Dintr-o dată, aud o voce guturală strigând: Se uită pe geam, nenorocitul. Aşa a învăţat acasă. Nu-i dau atenţie, eram cu totul cufundat în gânduri. Dar vocea creştea în intensitate. Pe vremea mea, nici nu stăteam jos în autobuz, chiar dacă eram singurul călător. Mă uit înjur şi văd pe scaunul de vis a vis un bătrân care, de fapt, vorbea cu mine. Şi care continua: Nu îţi e ruşine să stai jos, să te uiţi pe geam. Măcar dacă te-ai uita în jurul tău să vezi dacă sunt bătrâni care vor să stea jos. Credeam că visez. Un bătrân care stătea jos mă acuza că stau jos. Dar nu s-a oprit aici. Faceţi sex la şcoală, nenorociţilor, v-am văzut eu la televizor, bateţi profesorii şi fumaţi în clasa. Aveţi nişte părinţi nenorociţi, nişte hahalere (copyright, Nea Gigi!) care nu sunt în stare să vă stăpânească. La faza asta, fără să zic nimic, am început să-l fixez pur şi simplu cu privirea. Şi el a tot dus-o aşa vreme de vreo 3 staţii, din ce în ce mai turbat. Se înroşise la faţă şi discursul lui era din ce în ce mai puţin coerent, dar nu ezita să aducă în discuţie subiecte ca mama sau viaţa mea sexuală în public. Se pare că-i placea subiectul. Eu credeam că senectutea aduce după sine înţelepciunea, dar se pare că m-am înşelat.

Maine, episodul 2!

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Perle de înţelepciune urbană. Din Cluj (1/1)

  1. costin says:

    nu te mira de nimic
    e plin tara de astfel de oameni care fac decat comentarii la adresa altora
    cum zice o vb: vezi prima oara barna din ochiul tau, pana sa vezi gunoiul din ochi altora

  2. noreanulaura says:

    Si chiar asa,de ce te uitai pe geam? :ddd

Leave a Reply

