Cântăreţi serioşi, dom’le

Era o vreme când respectam muzica românească. Azi, doar  o ascult. Rareori găseşti câte o melodie care să nu fie în engleză, indiană, arabă sau altă limbă pe ritmurile căreia poţi maxim să bâţâi din cur, fără pretenţia de a înţelege ceva. Fix pix, cum s-ar spune.

Credeaţi însă că muzica autohtonă a ajuns la nivelul maxim posibil de degradare? Şi eu la fel, dar mi-am dat seama că mă înşel într-o frumoasă seară de aprilie când, într-o pauză publicitară a unui film, am văzut o reclamă la o bancă, pe fundalul căreia cânta nimeni altul decât maestrul Bittman, ceva de genul Casa mea e aici şi ea etc. Un pas în viitor, Loredana zagazigăzagăzăgăieşte pe ritmuri ţigăneşti pentru Romtelecom, cam aşa: foaie verde şi-o alună, internetul merge strună etc. Capac le-a pus singurul rocker pe care îl are România, respectatul Cristi Minculescu, cu al lui acord unu unu opt nouă trei doi, salvează-l acuuuuum.

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

