E grele cu termopane când eşti prost de dai în gropi

Când eram prin clasa a 8-a şi singurele ferestre pe care le cunoşteam erau alea prin care sufla vântul perdeaua (chiar şi când bătea slab până la moderat), aflu că mătuşă-mea şi-a pus termopane. Mă hotărăsc să mă duc să văd şi eu minunea transparentă, de care nu auzisem nici prin filme. Termopane, ce-or mai fi şi alea… Adică cum să nu intre apa în casă când plouă?

Sun la usă timid, de parcă dincolo m-ar fi aşteptat ceva cu totul inedit, ne salutăm corespunzător şi mă duc glonţ spre fereastra din sufragerie. Mă uit la rama albă, la spuma care încă nu se uscase bine, încerc să îmi înfig un deget în ea, curios de senzaţie. Ating sfios marginile ramei de PVC şi hotătăsc să scot capul pe geam, să le văd şi pe dinafară. Îmi iau avânt şi…zbang!, fut un cap fix în mijlocul geamului, de sunt sigur că dacă nu era termopan, îl spărgeam. Pesemne, nu băgasem de seamă că geamul era închis.

Când vede mătusă-mea idiotul pământului frecându-se de frunte, zice, un pic derutată: Nici nu-mi dădui seama că le ştersei aşa de bine…

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to E grele cu termopane când eşti prost de dai în gropi

Leave a Reply

