Mufu’ meu, spaima babelor

Mi-am luat trompeta la bicicleta. E mare, neagra si fioroasa. Si al dracului de galagioasa. Imprastie babele de pe pista cu o viteza uimitoare. O apasare discreta, un MUF scurt si tare si sunt brusc pe celalalt mal de Somes.

Acuma sa detaliez. Sau sa detailez, daca tot suntem asa de cilivizati unii dintre oi. De cum se lasa racoarea, pista de biciclete e impanzita de grupuri de cate doua trei babe cu tzatze mari si curu’ lat care se plimba agale dintr-o parte in alta, in ciuda biciclistilor care le ocolesc discret si a faptului ca in stanga pistei e trotuar pietonal si in dreapta e trotuar de promenada pe malul apei. Deci e si romantic. Pana acuma m-am sfiit, le ocoleam tangential, nezicand nimic si avand totusi grija sa nu intru suav in vreun stalp de iluminat. Dar acuma mi-am luat muf. De fapt, Muf, ca asa o cheama pe trompeta mea imprastiatoare de neimprastiate. Si aici nu e vorba de babe. Scriu despre ele ca e amuzant sa scrii despre ele si ca e amuzant sa zici baba (despre ce inseamna baba in slovena si o intamplare amuzanta cu cubantul baba o sa va scriu alta data). Dar sunt cupluri tinere care se plimba cu nonsalanta printre biciclisti. Mame sau tati cu carucuiare cu copii. Si macar daca n-ar ocupa tot latul de pista.

Mai demlt, pe vremea cand n-o aveame Muf, era sa acrosez o domnisoara. Dupa ce cu greu am ocolit-o, striga dupa mine: ” Ce faci ma, vrei sa intri-n mine?” Ce sa zic, am o afinitate negativa pentru toate femeile care cred ca singurul scop al tuturor obiectelor din univers este sa le penetreze pe ele, asa ca nu am putut sa ma abtin: “Nu dra, ca nu sunteti atat de irezistibila” si mi-am vazut de drum.

Si ca sa va demostrez cat de agresiv e Muf a mea, atasez o poza:

20120603-205959.jpg

Si dovada ca e galagioasa in cele ce urmeaza. O aplicatie pe iPad care masoara intensitatea sonora in decibeli. Rog uitati-va in stanga jos.

20120603-210125.jpg

Deci, doamnelor, domnisoarelor si domnilor, feriti-va de Muf. E mult mai agresiva decat lasa sa se vada.

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

