Bucuresti 2.0

Bucuresti, 04.01.2014, la un an jumate dupa alegeri

Draga mama,
Am ajuns cu bine aseara, desi trenul a avut intarziere. Am ajuns in Gara de Nord si m-am lasat agatat de primul taximetrist dragut care m-a ajutat cu bagajele, inca de pe peron. M-am urcat si i-am dat comanda: Oltenitei la G6, va rog. Trebuie sa iti spun ca taximetristul a fost un dragut, desi a incalcat zdravan legea si putea risca suspendarea licentei si 30 de zile la stana. Nu m-a ocolit prin Pipera, asa cum trebuia sa faca, ci a mers pe direct, pe la Unirii. Dupa aia am aflat ca de fapt nu avea platita Pi-vigneta si a ales sa incalce legea pe calea cea mai usoara.

Sesiunea asta sper sa fie cea mai usoara din viata mea, niciodata nu m-am rugat mai mult. Bine, nici n-am avut de ales: cand intru in bloc, trec prin biserica, intru prin pronaos si ies pe lateralul altarului. Duminica am de ales intre a asculta slujba de la trei biserici, in functie de ce geam deschid: daca deschid geamul camerei mele, aud de la biserica din fata, daca il rog pe Ionut sa deschida geamul de la camera lui, aud de la cea din spate. Si daca cumva invat pe WC, pot sa deschid geamul de la baie si aud slujba de la cea mai indepartata biserica, cea de peste drum.

Imi pare rau sa te anunt ca, in ciuda a ce m-ati invatat tu si tata despre furat, sesiunea asta o sa copiez cel mai mult, pentru ca inca nu s-a electrificat incaperea de la metrou in care o sa dam examen. Mai nou, ASE-ul s-a transformat in catedrala ultrametropolitana si universitatea si-a mutat sediul in fostele catacombe de la Aparatorii Patriei, dar e bine si aici. E rau doar cand vede profu’ ca lumina de pe frontala mea pica pe foaia de examen a colegului, dar ne descurcam noi, suntem studenti sau nu mai suntem?

Trebuie sa-ti spun ca vacanta asta a fost foarte rau acasa, chiar daca te-ai straduit sa imi faci toate poftele. Asa mult m-am obisnuit cu regimul pe baza de branza si oaie, incat nu am putut sa sufar toate porcariile alea cu porc pe care mi le-ati dat tu si cu tata. Abia astept sa vina Pastele, sa mananc si eu acasa o mancare ca lumea.

Sa nu-ti mai faci griji in privinta cainilor. Ciobanestii nu musca, decat daca te apropii prea mult de oi, dar in rest sunt prietenosi, vaccinati si chiar pazesc strazile mult mai bine decat politistii comunitari. Mai sunt ambuteiaje in trafic din cand in cand, ca e cate un magar care nu se misca pe trecere.

Cel mai nasol e ca s-a interzis comercializarea hartiei igienice in supermarket-uri si acuma trebuie sa culegem brusturii de pe langa ghena. Ce-mi pasa mie ce folosesc ciobanii? Eu vreau inapoi triplul-strat cu care m-am obisnuit.

 

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

