Un blog de bun simt

Daca aveti chef sa cititi ceva amuzant, informativ, placut, util si foarte distractiv, intrati aici: www.umograf.com. Am lucrat cu Mihai multi ani la revista facultatii, iar acum am trecut, cum s-ar zice, in privat.

Spre deosebire de blogul meu, unde injur pe fatza si nimeni si nimic nu scapa de bagat si scos, blogul lui Mihai are un umor fin, pe alocuri ironic, asemanator Urzicii, pentru cine cunoaste. Despre ce? Pai despre orice. De la Padurea Hoia la cum sa incepi o conversatie cu o fata. A, uitasem de cosul de gunoi al Europei.

Mai presus de calitatile lui de scriitor, il respect pe Mihai pentru ca e medic radiolog. Pentru ca daca prietena mea se duce la el la consultatie, o poate vedea din niste perspective  pe care eu n-o sa le vad niciodata.

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment