Reclama la Always

Text scris duminica, dar imposibil de publicat din cauza insuficientei acute de net.

Azi e Pastele. As fi vrut sa scriu un post despre cum am fost
de dimineata la biserica si m-am lasat convins sa mananc Paste
cu o lingura cu care a luat tot satul inaintea mea. Si
despre cum la tara e obiceiul sa… de fapt gata, ca stric
surpriza. Sa vorbim de reclama la Always.

Mi-a fugit un ochi intr-o pauza publicitara pe o reclama cu vreo
10 modele care defileaza pe o scena cantand ceva scelerat
de genul “viata-i o scena, poarta always si nu stiu ce”.
Trecem peste faptul ca e stupid sa canti despre tampoane.
De cand sunt pe lume, am auzit cantece despre dragoste,
mama, gelozie, ura, inimi frante, detergenti sau mobila
de la Praktiker. Dar despre tampoane, niciodata. Cele doua morale
pe care le trag eu din reclama asta sunt:

1. daca te simti atata de bine, “mai bine decat in mod normal”
cu tampoanele astea, cred ca ar trebui sa port si eu. Atunci,
in mod firesc o sa-mi revina “pofta de viata” si “vitalitatea”,
o sa ma simt “mai curat si mai uscat” si fara sa se lipeasca.
Unde mai pun si ca se vand 25 la pret de 20… n-am vazut
oferta asta la niciun alcool sau neuroleptic;
2. revenim la alea 20 de modele care defileaza cantand pe scena. Intrebarea mea fireasca, in spiritul onestitatii
publicitatii, este: oare alea toate sunt deodata la ciclu?
McDonald’s a fost amendat grav pentru ca pozele cu produsele
lor arata substantial diferit fata de produsele adevarate.
Daca modelele alea nu sunt la ciclu si fac reclama la
tampoane, e ca si cum KFC ar face reclama la crispy strips
si de fapt, in realitate, iti da ciorba de oase.

Ce sa zic, Hristos a inviat!

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

