Gradinita cu surprize

Am fost la Salonul Mireselor. Dar despre astas si despre obiceiuri de nunta la romani, precum si de alte sugestii pe care le-as da eu in organizarea acestor deosebite evenimente (mai rar unice), in post-ul viitor. Acum o sa scriu despre o chestie pe care am vazut-o in autobuz, in drum spre casa. Era un banner la loc vizibil, pe care era o reclama la o gradinita particulara, pe numele ei, Muc cel Scarbos. De fapt nu asa se numea, dar nu am voie sa-i spun numele adevarat. Ma rog, nu asta conteaza. Ideea e ca, printre multele servicii pe care le ofera pentru educatia fara de pata a copiilor prescolari, ofera si servicii gen: “Sauna si masaj pentru parinti”. Citind asta, am realizat ca s-a dus dracu imaginea mea despre parintii copiilor de gradinita. Eu mi-i imaginam niste oameni in plin avant al carierei, grabiti sa ajunga mai repede la serviciu, facand cu schimbul care sa-l duca/ia pe ala micu’, sunand disperati dupa mame, tati, soacre si socri sa se duca sa vada de ce tuseste copilu’ la gradinita ca suna educatoarea disperata ca-i contamineaza clasa. Se pare ca nu e chiar asa. In timpul celor 4-5 ore cat sta fructul pasiunii pe bancutele primelor educatii, parintele se duce sa faca o cura de sauna sau sa se relaxeze (ca doar e stresat) in jacuzzi. Pe langa astfel de aberatii, eu mai am niste propuneri pentru patronii gradinitelor particulare:

  1. Fumoar. Se stie ca daac fumezi intr-un loc izolat de ceilalti, nu ii influentezi deloc pe copii sau pe ceilalti oameni din anturaj. Fumul nu se prinde pe haine si nici nu da halena;
  2. Coafor pentru mame. Cat tata face o baie in jacuzzi, mama isi face parul si-si pune niste unghii tehnologice. E de datoria ei sa fie frumoasa, ca sa n-o lase ala-n drum cu copil cu tot;
  3. Salon de masaj erotic. Obligatoriu. Cu totii stim ca parintii copiilor mici sunt foarte stresati si au nevoie de relaxare pe orice cale. Doar asa pot sa le asigure copiilor cea mai buna educatie pentru viitor;
  4. Camere pentru swingeri. Pe unii copii ii aduc tatii. Pe altii, mamele;
  5. Camera mare, cu sampanie, pentru orgii sexuale;
  6. Dotare de subsol: temnita complet dotata pentru amatorii de sado-masochism. Pai decat sa-si bata copiii, nu mai bine…
  7. Clinica de planning familial. Ai deja unul de adus la gradinita.
About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

