Cea mai inteligenta replica a mea EVER

“Nu mai sunt ingamfat, acum sunt perfect”, imi zicea ieri cineva ca mi se potriveste expresia asta. Principala mea calitate e modestia, as putea spune eu.

Nu sunt genul de persoana care da replici inteligente. De obicei, daca cineva asteapta asa ceva de la mine, ramane dezamagit. De exemplu, un profesor m-a intrebat ieri de ce m-am tuns asa scurt (nr. 2), n-am dat bacsis la frizer ultima data cand am fost? La care eu am ramas ca prostu’ si probabil am zis ceva de care mi-ar fi rusine daca mi-as aduce aminte. Deci nu sunt genul care sa raspund la o gluma spirituala cu alta gluma spirituala. Regret asta, dar n-am ce face. Tac sau zic o tampenie.

Dar ieri, mi-a venit, pur si simplu. Si cum e o raritate ce s-a intamplat, trebuie sa va povestesc, ca asa ceva nu poate sa ramana nementionat. Eram in pauza stagiului de urgente. Ca un copil dornic de atentie, in timp ce-mi era somn, foame si sete, m-am dus langa scaunul pe care statea prietena mea si, fiind in primul rand, m-am apucat sa o trag de picioare jos de pe scaun. Ma rog, m-am facut ca fac asta, ca doar nu era sa-mi duc la bun sfarsit demersul si sa trantesc fata de ciment. La care ea, in aceeasi maniera de gluma, se face ca-mi da una un burta si eu ii dau drumul. O colega a fost martora la eveniment si i-a zis: “Nico, trebuia sa-i dai mai jos, nu la burta!”. La care eu, pur spontan si fara sa ma gandesc deloc, zic: “Pai da si ea unde vrea sa se micsoreze, adica la burta, ca doar nu vrea sa se micsoreze ce e mai jos!”. Sunt genial sau nu?

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

