Prostia la cote alarmante – pe Facebook

Au aparut pe facebook in ultima vreme o gramada de poze cu decaloguri si dodecaloguri despre medici si studenti la medicina, la care colegii mei dau share frenetic probabil fara sa citeasca o litera din idioteniile pe care le plaseaza la altii pe profil. Am cules cateva si o sa le comentez impreuna cu voi. Sa incepem cu proba prostiei numarul 1:

Zice asa: 20 de motive sa iesi cu un doctor. Sa comentam cateva dintre ele si sa vedem, in spiritul terapiei cognitive, in ce masura: 1. sunt logice; 2. sunt conforme cu realitatea; 3. sunt pragmatice. Cand ceste criterii nu sunt indeplinite, apare prostia. Eu o sa vorbesc in principal despre studenti, ca asta cunosc.  Deci, sa incepem:

1. Stetoscopul. Fetelor, va fac un anunt socant: calitatea stetoscopului, numarul de olive, de capsule sau grosimea tubului, precum si gradul de izolare fonica nu sunt proportionale cu lungimea penisului. De fapt, e mai probabil sa fie invers: o scula prea scumpa tradeaza o putza mica.

2. Iti e dor de ei mereu pentru ca sunt intotdeauna la munca. Hai sa facem un experiment. Intrati pe site-ul unui spital si luati 5 nume de doctori, la intamplare, de toate rangurile. Apoi mergeti la orele 12-13 in respectiva institutie sa ii cautati. QED.

3. They are smart.  Poti fi retardat (in sensul psihiatric) si sa termini o facultate. Inclusiv medicina, dar nu numai. Pentru contestatari, contactati-ma, am argumente cu exemple concrete.

4. They can stand up all night. Alt truism cretin. No comment.

5. Money!!! Mai ales rezidentii, sunt chiar plini de bani. Pacat ca nu au unde sa ii cheltuiasca, doar stau tot timpul la munca (vezi punctul 2).

6.  Iti pot da vesti proaste intr-o maniera draguta. “Vreau sa ne despartim” vs. “Aveti cancer”. Judecati si voi.

7. Iti ofera un servetel cand iti vine sa plangi. Acum o sa va spun o poveste reala. De 5 saptamani jumate, imi curge nasul. Nu stiu de ce, nu sunt racit sau altceva, doar s-a spart robinetu’ la muci. Cum nu obisnuiesc sa port servetele la mine, am tot cerut pe la colegi, in special la colege. Media a fost cam 1 din 10, care sa aiba sau sa vrea sa-mi dea. Si acel 1 era baiat! Pana la urma a trebuie sa fac ceva ce nu faceam nici in cele mai negre zile de gripa: sa-mi cumpar servetele.

Restul sunt prostii atat de indepartate de realul medical din tara noastra, incat nici nu merita sa le discutam. Mai mult decat atat, daca te combini cu un student la medicina, exista mereu posibilitatea sa auzi: “Stii ce, noi nu ne potrivim. Ce daca ai doua job-uri si esti student la mecanica si itoria artelor, stilul meu de viata e prea sofisticat si intelectual pe langa al tau si nu ma intelegi. Eu am nevoie de atentie in pauzele de la invatat, iar tu vrei prostii gen sa petrecem noaptea impreuna sau sa mergem la film. Nu imi intelegi durerile si nevoile. Adio!”. Trist e ca sunt si baieti care zic asta.

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

