Amintiri din copilarie

In clasa a 9-a, mi-a luat mama primul telefon mobil. Incepusem sa plec pe la olimpiade si, cum mama trebuia sa stie in fiecare clipa pe ce parte ma intorc sub patura, mi-a luat o frumusete de Nokia 3310, care la vremea respectiva era unul dintre cele mai tari telefoane. Totul bine pana cand, intr-o zi, am plecat intr-o excursie si mi-am uitat incarcatorul acasa. Cum toata lumea avea Nokia 3310 pe atunci, am gasit usor un incarcator pe la prieteni, dar dupa vreo jumate de zi de telefon descarcat, ca atunci m-am prins ca se inchisese. Timp in care, evident, fusesem sunat de 47 de ori si primisem 23 de SMS-uri de la mama. Si ea era pe cartela, iar eu aveam casuta!

De atunci au trecut 8 ani. Dar mama nu uita. De fiecare data cand plec de acasa pentru cel putin o noapte, ma suna mama sa imi zica: “Sa nu-ti uiti incarcatorul!”. Aproape a ajuns o obsesie pentru mine, in unele dimineti in care plec de acasa pentru toata ziua imi vine sa imi verific ghiozdanul de incarcator. Cred ca am gasit solutia pentru o memorie perfecta la examene sau la facultate in general: sa ma fac parinte.

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

