Despre femeile neepilate

De fapt, nu numai despre asta o sa vorbesc, ci va fi un post despre cultura, civilizatie, religie, optica unora asupra universului sau modalitati conceptuale de perceptie filosofica. Si despre femei neepilate, evident.

Acum cateva zile aparea o stire conform careia o concurenta de la Festivalul Mamaia declara ca tatai ei nu o lasa sa se epileze pe picioare, pentru ca e adepta a Martorilor lui Iehova, iar asa ceva este impotriva traditiilor lor. Ok, trecem peste faptul ca e oribil. E groaznic si de neimaginat ca exista femei care nu vor sa se epileze pe picioare. Trecem peste faptul ca e gretos, neplacut, dezgustator, sinistru, dezagreabil si scarbos. Acum sa vedem motivul pentru care dudii ii este interzis, cu acceptul ei total, sa se epileze pe picioare: motivul religios. Ea nu da blana de urs jos pe motiv ca e o persoana religioasa si ca vrea sa se pastreze naturala sau ceva. Vrea sa se pastreze pentru cine? Pentru Yetti, Bigfoot sau Godzilla ? Pentru Ozzi, prima mumie gasita vreodata? Sa ne intoarcem la motivul religios. Acesti oameni profund indoctrinati, cu par peste tot, nu se tund. Nu se tund si nu se epileaza ca asa le cere religia. Si le creste mult par, peste tot. Intelegeti paradoxul? Pai la ce va duce pe voi, oameni normali, cand vedeti un om cu mult par? Pe mine ma duce gandul aproape instantaneu la o maimuta! Si cand vad un om excesiv de paros, zic: “Uite dovada clara ca Darwin avea dreptate si ca ne tragem din maimuta.” Lucru care, daca il spui cuiva dintr-o comunitate profund religioasa, se simte ca suporterii Rapidului injurati de ma-sa! Asta e paradoxul lui. Daca eu as fi o persoana profund religioasa, cu veleitati dogmatice, primul lucru pe care l-as face, in virtutea actului Creatiei, ar fi sa rad de pe mine absolut fiecare firicel de par, de pe fiecare milimetru patrat! Cand ar veni la mine vreun evolutionist sa imi zica ca ma trag din maimuta, m-as dezbraca la pielea goala si l-as intreba: “Na ma, e vreo urma de maimuta pe pielea mea neteda si perfecta? Asa arata o maimuta? Gura ma-tii de zoolog nepriceput!”.

Si in acelasi spirit, eu cred ca s-ar face mare vanzare de produse epilatoare pe seama comunitatilor acestea profund religioase. Ar trebui ca la congresele lor sa vezi la intrare, langa “Sala Regatului” sau cum scrie, un banner de la sponsorul lor principal: “Gillette – confort cu un plus de putere”. Iar astia care vin la mine acasa duminica sau ma opresc pe strada sa ma convinga ca ei detin adevarata cale si ca a lor este credinta adevarata, le-ar trebui si ceva strategie de marketing. De exemplu, daca ar suna iehovistii la mine la usa in dimineata zilei de Pasti, sa imi zica despre cum pana acum nu am vazut cu adevarat unversul si despre cum doar alaturi de ei pot cunoaste imparatia, daca ar avea cu ei un tub de spuma de ras, zau ca mi-as schimba optica fata de ei. In loc sa le inchid usa in bot (de fapt nici n-o deschid, ca am inceput sa-i cunosc),  i-as primi, i-as servi cu un ceai, o cafea, ceva, am sta de vorba la o poveste… Fara de-alea cu “si eu am fost tare deprimat cand m-a parasit sotia, dar alaturi de aceasta comunitate mi-am gasit linistea etc”. Pana mea, n-ai convinge nici un pui oligofren de tapir beat cu asa ceva. In schimb: “Uite, de cand am intrat la aceasta biserica, primesc in fiecare sambata un aparat de barbierit de unica folosita, iar la marea adunare de la Caransebes am primit si un epilator electric si un aparat de barbierit cu acumulator, perie si garantie 2 ani!”. Gata frate, sunt al vostru! Ce atatea pliante viu colorate cu oameni cu mufe desprinse din filmele lui Hitchcock, dati lama si gata! M-as rade si-n sprancene pentru voi!

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

