Englezii sunt cretini

Aveam planuri mari pentru azi. Voiam sa scriu continuarea la “Oamenii care se ocupa cu nimic”, adica “Oamenii care, desi se ocupa cu nimic, le stiu pe toate”. Voiam sa dau niste exemple clare, argumentate si indubitabile. Dar citesc presa si dau peste asta:

Si asa mi se duse tot cheful de filozofie. Englezii, acesti oameni care, in topul temerilor lor, au pe locul 2 teama de dentist, dupa “teama de a nu sta cineva mai inalt in fata ta la cinematograf”, care e pe locul 1. Sincer, mie mi-e frica, de exemplu, de accidente. Mi-e frica sa nu dea unul peste mine cand merg cu bicicleta pe strada. Dar daca as fi si eu in Anglia, atunci mi-as baga picioru-n ele de accidente si mi-ar fi frica de ala mai inalt din fata mea. Logic.

A, trebuia sa inchei cu o gluma de final?

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

