Ce ar scrie tabloidele despre mine

Mergeam azi de dimineata pe strada (observati ca e ora 8:07) si am vazut de la departare o persoana pe care, daca chiar era persoana respectiva, era sa o pocnesc. Am cativa indivizi, maxim 2-3, pe care, doar daca-i vad, oriunde, ii pocnesc. Scurt, din umar, dupa care am plecat. Pe strada, in sediul politiei, la ei acasa, la propria nunta, nu conteaza, daca i-am vazut, i-am pocnit. Pentru sufletul meu. In fine, norocul trecatorului ca nu era cine credeam eu ca e si mi-am vazut de drum.

Si m-am gandit mai departe. Daca chiar era persoana respectiva si ma duceam s-o pocnesc, ce ar fi aparut diseara si maine la stiri si, mai cu seama, in tabloide. Si imi imaginam titluri: “Student la medicina a snopit in bataie in plina strada pe un coleg de-al lui, student eminent, fiind gelos pe notele acestuia” sau “Doctorul groazei incalca juramantul si isi pocneste colegii”. Si de aici mai e doar un pas pana la “Un student furios, imbracat in negru si gonind cu o bicicleta bolid pe contrasens, a lovit intentionat (!) pe un coleg de-al lui, pentru o rafuiala mai veche” sau orice, orice altceva.

Si dupa aia ar lua interviuri la colegi, care ar suna cam asa:
1. Colegii lui
-“Mihaita e un baiat foarte simpatic, cu note extraordinar de bune, nu stiu ce a avut nenorocitul ala cu el” sau
-“Stiu ca nu mi-a placut niciodata ca ziceam ca e un nesuferit, dar nici chiar asa sa i se intample”
2. Colegii mei
-“Mie intotdeauna mi s-a parut violent. Chiar daca nu a agresat pe nimeni niciodata si nu a zis nimanui nimic de rau, dar in spatele acelei priviri mi-am dat seama ca se ascunde un om rau si periculos” sau
-“Ce te miri dom’le, doar vine din Craiova, acolo a invatat legea strazii. Sigur umbla cu cutitul in cizma si vrea sa ne taie si pe noi”.

Dupa aia interviu cu doctorul de la urgenta care l-a tratat, ca doar ca student la medicina, a beneficiat imediat de asistenta medicala urgenta: “Pacientul s-a prezentat cu o plaga de 2 milimetri pe antebratul drept, fara alte leziuni, dar este intr-o adanca stare de soc si nu stie daca o sa mai iasa pe strada vreodata, ceea ce e o mare problema, pentru ca nu stie cum va mai ajunge la facultate, el fiind un elev cu rezultate deosebite. Speram ca acel nenorocit sa plateasca pentru ce a facut.”

Dupa aia ma asteapta pe mine la coltul strazii sa ma intrebe: “Cat de mult l-ai urat? De ce l-ai agresat? Nu ti-e rusine, viitor medic? Parintii tai ce zic de tine?”

Si uite asa as reusi si eu sa fiu celebru.

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

