Aoleeeeeuuuu

Imi e dat sa citesc pe net acesta stire (dati click pe ea sa se vada mai mare):

Si, cum citeam, imi ziceam…wow…extraordinar…nu se poate… deci asa ceva nu e cu putinta, imi tot ziceam. Pe masura ce citeam, nu imi venea sa cred ochilor. Dupa aia am ajuns la poza. Si atunci starea mea s-a amplificat de 100 de ori, aproape am scapat o lacrima de ciuda. Am citit pana la sfarsit, innabusindu-mi suspinele in tacere. Dupa aia m-am mai uitat o data la poza si atunci m-am panicat de-a dreptul. Asa ceva, imi zic iar si iar, nu se poate: NU STIU CINE MAMA DRACULUI E ANDREEA SPATARU!!! Gasesc stirea asta pe un site pe care sunt stiri despre oameni cunoscuti atat dupa nume, cat si dupa mufa. Si dintr-o data, Andreea Spataru. Ma gandeam…ma, si-o fi schimbat Elena Udrea numele sau Basescu sexu’? Nu, sfinte drace, e o fiinta de sine statatoare cu numele asta si eu habar nu am cine e! Al dracu de inocult mai sunt…

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Aoleeeeeuuuu

  1. Sim Iulia says:

    clauleeeeeeeeee……dezastru de simpatic blogul;)),,,,,,,,,,deci chiar nu stii cine e ANDREEA SPATARU?:))) STAI LINISTIT, NICI NOI, DECI SE Mareste comunitatea de inculti:))

Leave a Reply

