Farfurii ornamentale

Imi aduc aminte acum cativa ani, pe vremea cand nu traiam in Orasul fermecat, ca mama tinea cursuri de informatica la o scoala pentru reconversie profesionala. Si intr-o zi a primit (spaga) de la un cursant niste farfurii. Intinse, frumoase, albastre cu o gramada de decoratii. Eu, cu mintea mea de gimnaziu, am zis “ce tare, o sa mancam de pe ele!” La care bunica-mea, care m-a crescut si cu care stateam acasa in fiecare zi pana la 4 jumate, mi-a zis: “nu nu, ca astea sunt ornamentale, le punem in vitrina langa celelalte bibelouri”. Si asa sunt si in ziua de azi. Niciodata nu am inteles conceptul de farfurie ornamentala. Sau de orice obiect pe care l-ai putea folosi in fiecare zi, dar, pentru ca are o dunga aurie pe fond azuriu, devine ornamental. Oare, daca sa zicem ai o reusita in viata sau te insanatosesti dupa o boala, zici “da-le dracu de pahare de cristal si farfurii ornamenatle, azi mancam din ele!”. Si de ce trebuie sa astepti un eveniment ca sa faci asta? Eu nu sunt fanul bibelourilor, dar daca vreodata o sa primesc ceva ce poate fi chiar vag folosit in gospodarie, o sa-l folosesc. Ca de aia sunt obiecte, sa ne folosim noi de ele, nu ele de noi stergand praful de pe ele si avand grija sa nu se sparga. Adevarata provocare ar fi daca as primi clasica balerina alba cu fusta vaporoasa si maini ridicate deasupra capului. Cred ca as folosi-o pe post de furculita.

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

