Cadouri personalizate si vecinii mei de la parter

Am fost ieri in oras si am dat de un magazin care facea tot felul de chestii personalizate, cu poza: perna, puzzle, tricou, iti punea poza pe absolut orice. Inclusiv pe mouse pad. Ba cred ca chiar si pe mouse. Insa lipsea exact acea chestie pe care as vrea eu sa vad imprimata poza unor persoane: hartia igienica. Mi se pare o idee f buna, mult mai buna decat poza cuiva pusa pe o tinta in care tragi cu sageti. Imprimi mufa respectivului/respectivei pe hartie igienica, dupa care totul vine de la sine.

In fine, nu despre asta voiam sa vorbesc, ci despre vecinii mei de la parter. Vecinii mei de la parter sunt o familie model. Cam pe la vreo 30 de ani, un apartament de 3 camere super mobilat (e langa lift, mai trage omul cu ochiu’), au o masinoaca in care ar intra 4 soacre de 100 de kile si doi copii mici. I-am cunoscut in ziua de Anul Nou, cand s-a defectat interfonul la usa si nu mai puteam sa intru, asa ca m-am inarmat cu tupeu de ordinar si am inceput sa lovesc cu o moneda in toate geamurile lor, pe rand. Eram sigur ca daca nu aud ei, macar se trezesc copiii si urla. Pana la urma a iesit el, Domnul, i-am cerut scuze, i-am explicat situatia si a venit, amabil, sa-mi deschida usa. De atunci tot ii vad si, sincer, ii admir. Par o familie reusita. Pana la un punct. Si anume punctul in care ii vad fumand pe balcon cu abnegatie. Balcon semiinchis, cum sunt toate la bloc. Nu condamn oamenii care fumeaza, cele mai bune cunostinte ale mele fac chestia asta. Dar totusi, au doi copii cat o pereche de papuci marimea 36 amandoi. Oare au impresia ca daca fumeaza pe balcon, nu intra fumul in casa? Ca hainele lor sunt din aliaj nichel-titan, care nu retine niciun fel de particula? Oare le interzic copiilor sa iasa pe balcon cand fumeaza ei? Ca o familie exemplara ce lasa impresia ca sunt, macar obiceiul asta puteau sa si-l controleze si ei. Parerea mea.

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

