Chestii pe care nu le inteleg eu

Medicina e plina de epitete si metafore. Desi n-am avut mai putin de 10 la romana in liceu, niciodata nu am inteles chestiile astea. De exemplu, lichid clar ca apa de stanca. Jur ca n-am vazut nicidata apa de stanca si nu stiu cum arata, dar trebuie sa tin minte un rahat de comparatie pentru ca asa e traditia. Nimeni n-a vazut asa ceva, nici lichid si nici apa de-aia, dar trebuie stiuta. Si trist e ca la un moment dat, cand unii dintre colegii mei vor ajunge sa predea si ei la studenti la medicina, desi nu vor fi vazut never ever nici apa si nici lichid, tot asa vor preda si vor pretinde. Ca asta e politica firmei. Mare cat un bob de mei. Nici macar nu stiu ce naiba e ala mei, daramite cat e de mare!

Nu inteleg parintii din ziua de azi, care-si pun la copiii lor nume de afgani, chinezi, zimbabweeni, tangalezi, senegalezi sau gambieni. Ieri ai avut serbare astia micii de la scoala cu care sunt eu vecin. Serbare la care, prin statia lor de amplificare, am participat si eu de pe balcon. Oare la ce s-or fi gandit cand au pus la copiii lor numele Alesia, Antonio, Giamino, Roberto sau Natalia? A, ca sa nu mai zic de Faraon si Tobias, doi elevi eminenti de liceu cu profil. Jur ca mi-e frica sa fac copii in Cluj. Nu ca ar fi orasul scump si n-am cu ce sa-i cresc. Mi-e frica de ziua cand o sa-mi zica: “Tati tati, pot sa merg si eu la film?” “Poti, dar cu cine?” “Pai cu colegii mei Andreas, Antonio si Giancarlo”. “Pai unde pana mea te duci ma la film, la Palermo?!” Sau cand o veni sa-mi spuna ca a avut prima lui intalnire. “Foarte bine, baiatu tatii, cu cine?” “Cu Melinda, cea mai misto tipa din scoala!” Trecem peste faptul ca 90% din pustanii de liceu pe care-i vad eu in orasu’ asta par gay. Dar poate asa-i moda.

Pe de alta parte, am inceput sa inteleg controlorii din autobuz. Acesti indivizi carora le-as fi scos ficatii de gasca indopata acum cateva luni, acum am ajuns sa-i stimez si sa-i respect ca pe niste atoatefilantropi. Ca uite asa s-au certat cu una vreme de vreo 4 statii acum cateva zile, cand treaba era foarte clara: doamna stimabila nu avea bilet. N-avea decat de platit amenda. Nu cred ca e om pe lume sa nu fi patit asta. Nu dom’ne, ca ea e un om ocupat si, atentie, nu-si permite sa coboare o statie ca sa ii scrie procesul verbal. A dat stimabila telefon la sefii controlorilor sa le spuna ca ea trebuie sa ajunga la o activitate foarte importanta in Gheorgheni si nu are timp de prostii gen amenzi. Si au ajuns la o solutie de compromis, i-au scris procesul verbal in autobuz.

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

