Idiotii, aceste minunate izvoare nesecate pentru literatura blogului meu

Mi-am dat seama din ce poti face bani fara sa-ti fie frica ca vei da vreodata faliment: pompe funebre si prosti. Ca oameni se pare ca o sa moara la nesfarsit, iar prostii, se nasc la nesfarsit. Stiti cum se zice, ca mama prostilor e mereu gravida.

Azi a fost ziua virusilor. Nu virusurilor, ca virusurile sunt particulele alea mici si nesuferite care ne infecteaza cand racim, iar virusii sunt aia care ne freaca calculatoarele si nervii nostri. A propos, stimati prezentatori TV, bacteria Ecoli, cu accentul pe E, nu exista. Inca, cel putin, dracu stie la ce mai dau nastere mutatiile. Bacteria se numeste prescurtat E. coli, ca sunteti voi prea prosti ca sa-i ziceti Escherichia coli. Si ziceam de virusi. Azi mi-am gasit vreo 3 care nu ma lasau sa-mi vad de treaba si, mai mult, cred ca mi-am virusat si facebooku’. Tot imi apare o prostie cu cat de lucky esti in procente azi. Dar apare asa, de vreo 3 ori pe zi. Si diferit. In fine, prostia mea de a da click pe ceva obscur la un moment dat se plateste.

Stire bomba: cica directorul unui liceu a dat ordin sa se taie partea de sus a usilor de la budele din toaleta liceului. De ce? Ca sa nu se mai fumeze inauntru. Un muncitor chiar a facut o demonstratie televizata, din care a concluzionat mandru ca nu se vede nimic de la buric in jos, ca doar aia e important sa nu se vada. Si cica elevii sunt niste obsedati sexual care intra unii peste altii in wc-uri. Ma intreb oare ce ar zice Freud despre domnu’ director. Ca il viola taica’sau cand era mic? Ca intrau homalaii peste el in buda cand era la scoala si acuma vrea  sa se razbune si el, macar conceptual, asa, pe altii? Imi aduc aminte de tineretile mele, si anume de clasa a 7-a. Noi invatam dupa-masa, ca era scoala in renovare. Si nici nu asteptau colegii nostri sa iasa bine aia micii de a 3-a, ca navaleau peste ei si le aruncaucu creioanele si caietele pe jos, ii luau la picioare-n dos, ii scuipau etc. Si am intrebat pe unu’ intr-o zi: “Ba Andrei, de ce faceti ma asa cu astia?”. La care raspunsul a fost: “Pai ce ba, cu noi nu faceau aia mari la fel?” Si uite in ce se transforma oameni precum Andrei al meu: in directori de liceu perversi obsedati sexual. Ca asta e respectivul dom’ director si nimic altceva. O alta solutie ar fi fost detectoarele de fum, nu? Dar nu, ca nu erau perverse. Da, erau mai scumpe detectoarele, dar nu cred ca e grup de oameni mai usor de fraierit financiar decat un grup de parinti asa-zis preocupati de educatia si buna crestere a copiilor lor. Asta-i ca atunci cand am aflat despre fecundatia externa la pesti. Prima intrebare a fost: “Pai si unde-i placerea?”. Si asa zambet nevinovat avea dom’ director…asa mandru ca apare si el la stiri pentru ceva… Bine ca am terminat liceul, ca cine stie, maine-poimaine devine directiva obligatorie facutul nevoilor in cancelarie, sa vada ei daca nu cumva fumez.

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Idiotii, aceste minunate izvoare nesecate pentru literatura blogului meu

  1. aurelia says:

    este evident ca tovarasul director este un pervers sexual dar omul asta conduce o scoala in romania anului 2011.ma intreb daca omul asta a fost testat psihologic in ultimii ani si daca cineva din inspectoratul scolar sau ministerul invatamantului a verificat acest lucru.cred ca daca presa ar face ,,sapaturi ” mai amanuntite cu privire la acest personaj ar descoperii si alte ,,realizari” remarcabile.eu unul nu mi-as da copilul la scoala condusa de un asemenea pervers

Leave a Reply

