Scrisoare catre Mihai Petre

Pentru cine nu stie, Mihai Petre e unul dintre cei trei juristi de la Romanii au talent. Pentru cine nu stie ce e aia Romanii au talent, sa iasa din pestera, ca n-are rost sa citeasca mai departe.

Mihai Petre e ala care zicea la majoritatea concurentilor “Sunteti jalnici. Nu stiu de ce ati venit la aceasta emisiune. Nu am auzit nimic mai penibil in toata viata mea. Nu ai ce cauta aici!”

Si fiecare astfel de remarca era justificata. Pentru ca, in fapt, indivizii respectivi erau niste antitalente la cantat sau dansat sau jucat teatru sau suflat in plosca sau mai stiu eu ce talent ziceau ca au. Ma rog, emisiunea s-a terminat, cel mai bun a fost votat. Insa eu nu despre emisiune vreau sa vorbesc aici, ci despre viata de zi cu zi. Pentru ca in fiecare zi suntem inconjurati de oameni prosti, care respira pe gura de prosti ce sunt, dar se dau talentati in mai stiu eu cate. Ei cred ca isi pot da cu parerea despre viata, despre ce ar trebui eu sa fac, despre ce ar face ei daca ar fi in locul meu, despre cum ar trebui sa reactionez eu, cum ar trebui sa simt, ce ar trebui sa zic etc. Oamenii astia pupincuristi si lingaci au o infinitezimala parte din viitor asigurat, daca se poate spune asa. Stiu ca o sa-si ia un examen, stiu ca n-o sa-i calce masina pe trecere, ca acasa au ce manca. Si daca au astea, au impresia ca stiu totul. Oameni care incearca sa-mi impuna mie ce e bine si ce nu. Ei bine, pentru toti acesti talentati, ar fi bun Mihai Petre.

Draga Mihai Petre, uite ce iti propun eu. In fiecare zi, instaleaza-te la o masa intr-o piata publica si urmareste un talentat. Pune-l sa se sparga in figuri. Si zi-i asa: “Esti jalnic! Esti o rusine pentru aceasta planeta! Dispari! Nu am vazut nimic mai penibil decat tine pe lumea asta!” Si astfel, un penibil mai putin pe zi eu zic ca e un castig pentru toata lumea.

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

