Clujul e plin de rahati. La propriu

Inainte sa trec la subiectul propriu-zis al post-ului, trebuie sa vorbesc de niste oameni. Asa, la modul general. Pentru cine nu a aflat inca sau nu s-a confruntat cu ei: exista in lumea asta oameni care sunt specializati in a distruge. A distruge tot ce construiesc altii. Fara sa le pese de timpul, sufletul si poate banii investiti in acel ceva, ei vor sa distruga. Pentru ca asa e in instinctul animalic al unora: daca nu poti sa controlezi, distruge. Si cum cei mai destepti cedeaza, multi oameni isi vad lucrurile cladite de ei ca se duc naiba cu o vorba, un gest rauvoitor. Cand eram mai mic, mama mi-a zis asa: cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat; dar duci o lupta colosala cu prostul care are scoala. Daca se mai adauga si ingamfarea, aveti profilul perfect pentru oamenii de care vorbesc eu.

In fine, nu despre asta e vorba in post-ul asta. Gata cu paranteza. Ce voiam sa zic e ca Clujul s-a umplut de rahati. La propriu. Nu vorbesc aici de oameni care se comporta ca niste rahati, ci de niste rahati adevarati. De caine. Coltul blocului meu, singurul spatiu verde din aria mea vizuala de langa bloc, e plin de asemenea materii. Dar asa, unul langa altul. Stiu ca multi oameni au animale de companie. Dintre astia, cei mai multi au caini. Si cainii trebuie plimbati, trebuie scosi afara. Dar de aici si pana la a transforma un petec de iarba intr-un wc public, trebuie multa prostie. Cum ramane cu legea aia care ii amenda pe posesorii de caini care nu aduna resturile dupa ei? Trebuie sa recunosc ca am vazut si un din asta, cu punga si cu manusa dupa el. Dar pesemne ca sunt destul de putini, din moment ce zona s-a umplut. Si nu doar zona in care locuiesc eu. Daca arunci o privire, e orasul plin. Nu sunt impotriva animalelor de companie, s-ar putea sa imi fac si eu rost de un ghemotoc de blana. Nu sunt nici ecologist, ca doar nu se distruge flora si fauna de la niste rahati de caine, dar e urat, ma. E urat sa chem pe cineva pe la mine, ii explic unde stau si e intampinat de curtea blocului meu, plina. E urat pentru aia care stau la parter si au sub nas numai asa ceva. E urat pentru noi, in general.

Inca ceva ce nu inteleg si, cu riscul de a fi scarbos, trebuie sa spun asta. Nu inteleg cum respectivele materii nu se dezintegreaza. Trec peste ele zapada, inghet, ploaie, inghet iar, furtuna, ele sunt tot acolo. Nu inteleg ce primesc de mancare cainii astia. Nu e de mirare ca americanii au descoperit ca E-urile mancate in timpul vietii ne mumifica, dar se pare ca nu numai pe noi. Prietena mea are acasa la ea 4 caini mari si, de cate ori am fost eu pe la ea, n-am vazut niciodata vreun rahat prin curte. Si doar nu au toaleta lor! Bine, recunosc ca e prioritar ca vagabonzii ne musca, ne taie calea pe aleile intunecoase noaptea, ne deranjeaza linistea etc., dar uite inca o problema a cainilor, de data asta nu vagabonzi, ci a celor cu stapani. Si stiu ce zic, ca i-am vazut in flagrant in multe dimineti in care plecam mai devreme ca de obicei.

Aseara am vazut culmea educatiei civice: peste mormanele de rahat de la colt, cineva a aruncat cateva lopeti de nisip. Ca poate nu se vede. Oare acasa isi ascund mizeria sub covor?

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Clujul e plin de rahati. La propriu

  1. Gili says:

    1. Daca stai aproape de padure, te delectezi de coltul verde de langa bloc, dar te betejesti cand vrei sa te plimbi prin padure. Aviz amatorilor, e incredibil cata lume e iesita la 6.15 AM cu cainii la plimbare spre padure

    2. S-ar putea sa va ajut c-un ghemotoc de blama, ceva mai incolo

  2. Pingback: La sentiment | Expunem prostia, ca sa stim sa ne ferim de ea

Leave a Reply

