Animale urbane. Urat de tot

Sunt foarte nervos. Sunt in faza a doua de nervi. Faza I e explozie, faza a II-a e mananc orice-mi sta in cale, si dupa aia incepe sa-mi treaca. Pe scurt, cineva mi-a vandalizat un cactus. Un cactus imens, cu tepi de 2-3 cm si frunze cat palma, pe care-l tineam pe casa scarii. A fost taiat cu cutitul si imprastiat pe palier. Practic e dus. O mana criminala a dat cu cutitul in el si l-a imprastiat. Mi-a distrus cactusul pe care l-am castigat la tara, ca am pus la punct calculatorul unor vecini. Cineva a fost suparat rau pe el. Sau pe mine. Dar daca il prind, e clar ce-i fac. Si promit ca pun poze aici pe blog, cu mine facand asta: il iau pe respectivul, il pun peste balustrada de la palierul la care mi-a distrus cactusul, iau o frunza de-aia cu tepi de 3 cm si il bat fix peste dos cu ea pana cade balustrada cu el cu tot. Eventual il duc la 8, sa cada mai bine. Si jos, in locu’ unde o sa cada, asez celelalte frunze de cactus pe care le-a taiat. Sa se sature de taiat cactusi la lume.

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

