De ce stirile de la Pro Tv sunt o tampenie mare

Am multe de scris. Dupa o pauza indelungata si o gramada mare de chestii adunate, am multe de scris. O sa urmeze Liftierii ep. 3 si Controlorii din autobuz ep. 2, unde o sa va povestesc cum am fentat un Domnu’ organ in plin exercitiul functiunii.

Dar acum sa vorbim despre Stirile Pro Tv. In sfarsit, marti vin sa imi instaleze televiziunea aia prin IP TV. Insa pana atunci, raman cu antena improvizata cu care prind cu mandrie doar Pro Tv-ul, la care ma uit cu abnegatie de vreo luna. Inclusiv la stiri. Stiri care sunt o mare, mare porcarie. Cu ce sa incep? Traim niste vremuri grele. Vremuri in care niste oameni isi bat joc de noi, cu voie sau fara voie. Vremuri in care conducatorii in fiecare zi fac cate o balba si iau cate o decizie menita sa se mai duca la naiba cate 10% dintre noi. Vremuri in care niste oameni numiti Uniunea Europeana simt nevoia sa ne dicteze noua ce sa mancam si cu ce sa ne zugravim apartamentele, iar noi simtim nevoia sa ascultam de ei. Vremuri in care in lumea araba izbucnesc revolutii ca pe conducta de gaze si care ne afecteaza si pe noi, ca doar de aia a crescut benzina cu 1 leu in ultima vreme. In acest context, acum vreo saptamana, stirile incepeau cu divortul lui Irinel Columbeanu. Si asa au continuat vreo 12 minute, timp in care un reporter a stat de vorba, incredibil si senzational, chiar cu…Irinel Columbeanu, doamnelor si domnilor. Si uite asa, asteptand sa vad cati o mai fi omorat un cretin intr-o tara dictatoriala (totusi, e ceva important), am aflat jumate din viata lui Irinel, cum nevasta-sa o bate pe fie-sa, cum soacra-sa a declarat ca fie-sa o bate pe nepoata-sa, cum a revocat el contractul de donatie al nu stiu carui apartament etc. Pe voi va intereseaza asta? Cam cat de mult va afecteaza VOUA (Dvs.) viata divortul lui Irinel Columbeanu?

Alta stire. Cica oamenii sunt saraci si nu au bani sa dea pe apa sa se spele. Asta era ieri la Pro Tv la stiri. Si repede au dat legatura in apartamentul familiei Paraschivian si Zenovia Subrezeanu din Balta Alba. Atunci, D-na Zenovia a spus ca se spala numai la doua saptamani, ca doar apa e scumpa, iar D-l Paraschivian doar se sterge cu prosopul ud, ca nu-si permite sa faca chiar baie, nici macar dus, cum dom’le, ce-i aia ?! Nu va e greata? Ca mie imi intoarce stomacul pe dos. PS Numele au fost imaginate, la fel si cartierul. Chiar nu mi-am propus sa retin datele adevarate.

La Iasi, o tocana record de nu stiu cate zeci de kilograme, din carne de pui, a intrat in Cartea Recordurilor. Asta, imediat dupa stirea cu un individ care a fost furat de firma de apometre si altul care a ramas pe drumuri din cauza datoriilor. Nu vi se pare un mic contrast? E ca si cum mi-as pune spoturi luminoase cu Xenon acasa, dar tavanul cade pe mine. Nimic nu mi se pare mai impertinent decat dovezi de pseudoopulenta din partea unei tari la limita subzistentei. Acum dam la TV un spital care se darama, acum spunem ca 300 de oameni au mancat din tocana minune in Iasi si au intrat in carte recordurilor. Cand vorbim de sistemul de sanatate din Romania, vreau sa… de fapt stai: cand vorbim de sistemul de sanatate din Romania?

// (Asta inseamna paranteza) Pe un autobuz, era o reclama: vino la scoala nu stiu care, ca e acreditata de Universitatea Cambridge. Acuma serios, de ce trebuie ca scolile noastre sa fie acreditate de universitati din strainatate? Ca au traditie si experienta? Cum ar fi ca pozitia in care eu mi-am pus de curand televizorul in camera sa fie acreditata de vecinii mei de palier, casatoriti de 20 de ani aici in bloc, doar pentru ca ei au experienta? Cu ce e mai buna scoala aia decat o alta scoala, afara de probabil o placa afisata cu mandrie la intrare si un steag britanic pus lingau deasupra usii? Fara modestie, am terminat liceul care, in toate statisticile, ocupa primul loc din tara in clasamentul liceelor. Si, de 8 ani incoace, e in primele 3. Nicio universitate sau institutie straina nu i-a dat vreodat aviz de functionare, doar Sanepidul face treaba asta. Si totusi, merge, si merge tare bine. //

O stire geniala: rosu e culoarea anului 2011 in ceea ce priveste machiajul, pentru ca “evoca feminitate”, spune o tipa aproape cheala. No comment.

Abia astept sa imi bage cablu, sa ma uit si eu la Fata lui tata, ca aia e treaba serioasa. Nu stirile.

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

