Ce faci?

Sa intrebi pe cineva “Ce faci?”, atunci cand tu stii exact ce face persoana respectiva, e tare aiurea. Si aici vorbesc in principal despre telefoanele alea de control. Te suna maica-ta si ce te intreaba? Te intreaba ce faci. Evident ca ea stie ce faci, ca doar te-a sunat si o jumate de ora mai devreme. Si daca atunci stateai si te uitai la televizor, e putin probabil ca acum sa faci ski jumping in Australia, la izvorul raului Snowy. La ultima intrebare de genul asta, pe strada fiind, am raspuns “Merg”. Serios, nu stiam ce altceva sa zic. Asta era tot ce faceam in acel moment. Nici macar nu ma gandeam la ceva, nici macar nu aveam in plan sa fac ceva in urmatoarele minute! Aproape ca nu stiam nici unde merg, mi-am dat seama doar cand mi-am vazut blocul ca rasarea de dupa macarale.

Din fericire, s-a inventat raspunsul perfect pentru aceasta intrebare. Te intreba cineva “Ce faci?” si tu raspunzi, cu maxim de tupeu, “Pe-aci”. Logic ca pe-aci, ca ar fi aiurea sa raspunzi “Pe-acolo”! Dar trebuie sa zici ceva, si trebuie sa zici pe masura intrebarii. Doar n-o sa spui “Pai ce sa fac, veneam din bucatarie, ma duceam inspre baie si in drum am deschis televizorul, dar mi-am dat seama ca n-am baterii in telecomanda si planuiesc sa ma duc sa cumpar, cum ies din baie.”. Oare se asteapta cineva la raspunsul asta? O data o sa-l dau.

Personal, eu cu mama ne-am dezvoltat un sistem perfect de comunicare la telefon, prin care amandoi obtinem ce vrem. In loc de “Ce faci?”, “Pe-aci”, “Da, am ce manca”, “Da, ma simt bine”, “Nu, nu sunt suparat si nu ma doare nimic”, noi folosim impulsurile foarte eficient. Conversatia decurge cam asa:

Ea: “Traiesti?”
Eu: “Da”.
Amandoi: “Pa”, “Pa”.

Prin asta, fiecare e castigat. Ea afla ce vrea si eu mentin discutia la un interval de timp optim. Ca oricum, daca as avea vreo problema, i-as spune, logic.

Si mai e si faza aia cand tu esti in tren sau in autobuz si cineva te suna, stiind ca esti in tren, si te intreaba: “Ce faci?”. Ce sa-i raspunzi atunci? “Pai stii, fata de sistemul de referinta inertial tren stau, dar fata de sistemul de referinta inertial Pamant, ma deplasez cu o viteza egala cu a trenului, ca eu, cum ziceam, fata de tren stau.”. E ca si cum acel cineva stie ca tu esti prins in acel tren pentru cateva ore si suna ca sa-ti faca in ciuda? “Ce faci? Eu ma duc prin mall, dupa aia la un fotbal cu baietii si cred ca mergem si la un film. A…tu nu poti, esti prins la geam… Pai lasa ca terminam pana ajungi tu.”.

De acuma, voi fi sincer. Cui ma intreaba ce fac, ii raspund in cel mai sincer mod cu putinta, exact ce fac in momentul ala. Si multi ma vor acuza ca sunt vulgar la un moment dat!

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

