Mie imi plac porcii

Mie imi plac porcii. Imi plac porcii de obicei sub forma de pulpa, ceafa la tava sau la gratar si carnati. Dar nu refuz niciodata o bucata de sorici, de exemplu. Insa cel mai mult imi place pastrama. Imi plac atat de mult porcii, incat anul asta chiar voiam sa tai unul, dar am ajuns prea tarziu. Asa ca m-am multumit cu 5 gaini.

Dar nu-mi plac porcii cand au putere de decizie si cand ii influenteaza pe prosti. In esenta, sa ti se zica porc nu mi se pare o jignire, e un animal foarte bun la casa omului. La fel si comparatia cu un bou, poate fi un animal foarte muncitor. Insa porci si vite pe doua picioare…..are lumea gramada. Si cand se intampla sa depinzi de ei, e rau.

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

