Cum au ajuns altii la mine pe blog (I)

WordPress-ul are minunata functie de a-ti arata ce search-uri au dat altii pe google si au ajuns, accidental sau nu, la tine pe blog. Cu alte cuvinte scrii acolo ceva pe google, ceva ce cauti tu si, daca tata google hotaraste ca blogul tau se potriveste cautarii, ti-l pune printre printre rezultate, mai in fata sau mai peste 10-20 de pagini. Depinde de indarjirea alora care cauta. Deci, uitati cautari celebre prin care au ajuns internautii la mine pe blog:

1. Multumesc tuturor celor care m-au cautat cu “zer0taiat”, astia sunt sigur ca pe mine m-au cautat. Ca daca mai e altu’, ii sparg site-ul. De departe, astia sunt majoritatea. Ati castigat premiul de onoare: onoarea de a-mi vizita site-ul in continuare :))

2. Apoi, urmeaza domnul doctor care zice ca “azi mi-am gasit pacienta dormind pe un raft”. Si inca de doua ori. Domnu’ doctor, puneti dom’le un cearsaf ceva pe raftul ala, ca sa scoala pacienta cu dureri de spate.

3. Cineva a cautat ultimele tendinte ale modei , si anume “cu halatul in autobuz”. Iti spun eu, e naspa, mai ales cand afara ploua si tricoul ti-e leoarca, si halatul e singura chestie semi-uscata pe care poti s-o iei pe tine. Arati ca un cretin plouat, eu am patit-o.

4. La mare cautare a fost marea mea dilema la care nu am gasit raspuns pana acum: “cum ne ferim de prosti”. Frate, cu parere de rau, n-ai cum. Sunt peste tot.

5. Cineva s-a interesat de un “tratament pentru cretini”. Iti spun eu, tratamentul de certitudine ar fi se inventeze un diagnostic prenatal. Pana atunci, ii rabzi.

6. Un viitor om de stiinta printre noi! Cineva a vrut sa afle informatii despre “feniletilamina”! Am eu un folder intreg, daca te intreseaza.

7. De departe, cele mai multe cautari auxiliare au fost pentru “fata lui tata”. Cove, iti promit ca, daca vreodata o sa iasa bani din blogul asta, o sa-i impart cu tine.

8. Pentru cineva care are grave probleme de sanatate, cum sunt “tuse si diaree”, iti recomand cu caldura antitusivele. Cum scriam in alt post, merg pentru ambele. Cu conditia sa iei cand ajungi acasa.

Deocamdata atat, restul in episodul urmator.

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

