Hai la razboi!

“Razboiul este o cale de progres, prin care s-au dezvoltat marile tehnicia ale umanitatii, razzboiul este motorul societatii moderne!”

GRESIT!!! TREBUIE SA FII SURD, ORB, MUT SI PARALIZAT CA SA ZICI ASTA!!!

Razboiul nu e altceva decat o masina de ucis oameni pe capete, din care au de castigat numai conducatorii. De ce sa zic eu ca unguru sau altu imi e dusman, doar pentru ca sunt obligat sa fug cu o pusca inspre teasta lui, in timp ce el fuge cu alta pusca inspre teasta mea? Cu ce-a gresit “dusmanul” fata de mine? De ce  sa ma consider eu un castigator daca il impusc? Cu ce-a gresit el sau familia lui? Oare familia lui e mai fericita daca il impusc, decat e trista familia mea daca ma impusca el pe mine?

De obicei nu vorbesc despre subiectul asta, ca nu ma mai opresc. Asa ca il evit, mai ales ca viziunile mele pacifiste nu sunt bine vazute. Culmea, de tineri de varsta mea. In fine, vorbesc despre asta doar daca sunt provocat. Si azi fusei provocat de un cantec care ruleaza obsesiv la unitatea militara de sub geamu’ meu, ca eu acasa am o unitate militara fix sub geam. Si canta obsesiv, cred ca au un pickup stricat, aia cu Ardealu Ardealu Ardealu ne cheama nush ce. Hai sa mergem sa ne omoram. Sincer, daca as piac in mijlocul unui razboi sau m-as trezi cu forta tras in el, as avea o singura varianta: sa imi trag un glont undeva unde sa nu mor, dar sa ma ranesc suficient sa ma trimita  acasa. Poate e lasitate, dar e mai mare lasitatea unora care trimit mii de tineri sa se omoare ca sa castige ei bani. Ma opresc aici, ca n-are wordpressu’ biti pentru cat as scrie eu.

Si Sarbatori fericite! Da, stiu, de Sarbatori ar trebui sa fim mai buni. Eu zic ca ar trebui sa fim mai buni si in restul anului.

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Hai la razboi!

  1. Gili says:

    depinde ce intelegi prin razboi. Daca e sa ne referim stric la cantecul de care pomeneai, sincer cred ca realitatea de la 1916 impunea intrarea vechiului regat in razboi si nu din considerente financiare

    pe de alta parte, sunt atat de mute razboaiele pe care le ducem fiecare dintre noi in fiecare zi si nici nu ne dam seama pe cat de multe baricade avem de luptat

  2. Klaus says:

    Cantecul ala de care pomenea e scris in 1942 si e preluare dupa un mars nazist

    Sper ca e voie cu linkuri, poate ar trebui sa stie mai multi nationalisti razboinici asta, sa vada ca e doar manip.ulare

Leave a Reply

