Jurnal de emisiune

Nu, deci trebuie sa scriu. Am zis ca nu ma mai uit, n-am putut. Am zis ca daca ma uit, sa nu mai scriu despre asta, dar nu pot, serios. Niciun om normal nu s-ar putea abtine. Deci, va citez dintr-o mama ingrijorata de soarta fiicei ei: “Am incercat sa stau de vorba cu ea sa-mi spuna ce i se intampla, chiar am si batut-o, dar nu-mi spune!” E vorba de o mama care zice ca de 15 ani nu si-a refacut viata ca sa isi dedice viata fiicei ei. Il invidiez pe Cove, ca aude toate injuraturile astora. Am cronometrat un beep de 38 de secunde.

Aceeasi mama, catre prietenul fiicei ei (de fapt nu prieten, ci profesorul de sport cu care a prins-o in pat ca nu cumva ala sa n-o bage in BAC): “Ba, tu stii cati de-astia ca tine am fumat eu?“.

Oare “fa” e abrevierea de la “fata” ?

Continuam jurnalul de emisiune cu cele mai proaste replici de agatat:

  • “hai ma, ca vine cu gaura neagra si murim”
  • “ca oricum murim maine-poimaine, sa facem ceva in viata”
  • “esti tanara, frumoasa, trebuie sa profiti”

Urmeaza un flagrant, dupa cate am vazut in reclama. Va tin la curent!

Mama indurerata: “Si cata bataie i-am tras, cat am invatat-o, cat m-am sacrificat eu pentru ea, sa ajunga ceva in viata, nu o c***a“.

Expresie: “zburda hormonu-n tine

Da, gata. M-a tot vazut prietena mea ca fug la tastatura brusc in timp ce ma uitam la TV si m-a intrebat cum imi inchei articolul. Sincer, as vrea sa scriu acum despre cum ma scarbeste pe mine natura unor oameni, despre cum imi dau seama ca am chiar si in jurul meu astfel de oameni, dar inca n-au fost pusi in situatii care sa scoata tot ce au mai “bun” din ei, sa scriu despre cum ma mira ca unele televiziuni fac audienta din asa ceva, ca nu ma mai uit alta data etc. Cu alte cuvinte, sa scriu despre ce simt. Dar nu scriu nu ca mi-e greu sau n-am inspiratie, nu scriu pentru ca nu mai simt nimic. Eventual ca mi-e foame la o ora nesanatoasa. Orice as scrie, ar fi cliseu, al meu sau al altuia. Eu scriu ce vad, nu ce simt.

Noapte buna!

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

