Ce am vazut eu azi la TV

Asa cum probabil v-ati dat seama din primul post, zilele astea n-am ce face. Si cum n-am ce face, m-am gandit sau dau drumul la TV. Ca doar intr-o duminica seara, gasesc ceva de privit. Si in asteptarea “In gura presei”, ma gandeam ca poate gasesc vreun film politist pe Universal sau pe AXN Crime. Dar n-am gasit. Asa ca am inceput sa butonez. “Meserii murdare” era pe terminate pe Discovery. Pe Realitatea, vorba multa. Asa ca am ajuns pe Kanal D, unde era o emisiune, “Fata lui tata” sau ceva de genul. Noroc cu Dolce ca imi da programul TV (a propos, daca fac reclama la ceva si e ilegal, rog sa-mi atrageti atentia. Afara de articolele pe care le scriu eu in reviste, habar n-am cum e cu copyright-ul si reclamele.). Si ce vad eu la emisiunea asta: o tipa in costum de baie inconjurata de un prosop mare la care urla o doamna in varsta bine aranjata; un tip mare, gras, cu burta in costum de baie de asemenea, la care urla un alt tip mare, gras, cu burta, dar imbacat la costum.  Repede bag de seama ca aia imbracati bine erau parintii fetei, care fata era cu amantul (burtosul in slip) la mare, cand ei trebuiau sa fie la birou, ea fiindu-i secretara sau ceva. Dupa vreo inca 30 de secunde, a iesit la iveala faptul ca de fapt nenea burtosu’ era doctor, iar tanti in prosop era asistenta lui, care a spus la parinti ca e la cabinet, cand ei erau de fapt la mare. A, da, am uitat sa zic ca in peisaj era si Cove (!fostul asistent al Andreei Marin!) care am bagat de seama era moderatorul emisiunii si care raspundea la intrebarile constante ale cuplului extraconjugal de genul “Cum ai ajuns la noi ma? De ce ne-ai urmarit ma?”. N-am rezistat sa ma uit mai mult de 3 minute la respectiva emisiune. Nu neaparat ca ma deranja subiectul, faptul ca de dragul audientei, niste oameni isi spala rufele la TV, un burtos insurat si-o incaseaza de la parintii amantei (si probabil de la nevasta, cand ajunge acasa), dar ma deranja faptul ca nu mai intelegeam nimic ce vorbesc. Nu puteau sa urle pe rand? Pai ce naiba de moderare de emisiune e asta, Cove? Eu cand eram moderator la sedintele de la organizatiile studentesti, dadeam cuvantul la oameni pe rand! Iar daca cineva vorbea peste altcineva, ii luam dreptul de a pune urmatoare intrebare! Pune-i sa se inscrie la vorba, pardon, la urlet si sa-si respecte randul! Asa, poate mai creste putin audienta. Altfel, era chiar interesant!

Oameni respectabili…

P.S. A nu se intelege din ce am scris mai sus ca am ceva cu burtosii. Daca era slabanog, spuneam ca e slabanog, eu am descris doar ce am vazut. Nu as putea sa ma iau de supraponderali, mai ales ca in ultima vreme si mie mi s-a zis ca am castigat centimetri si kilograme… Da-i castigul meu si nu-l dau :D.

About zer0taiat

Random blog
This entry was posted in La televizor. Bookmark the permalink.

3 Responses to Ce am vazut eu azi la TV

  1. recipe4chaos says:

    pff…i-am vaz si eu pe astia azi…ca sa vezi cu ce pierd eu vremea :))

  2. Gili says:

    feelingul meu e ca fazele sunt realizate, am vazut persoane care indeplineau diverse functii in diferite episoade; refuz sa cred ca cineva poate fi intr-atat de ingust la minte incat sa apara la teveu intr-o astfel de ipostaza

  3. Pingback: Fata lui tata strikes again! | Expunem prostia, ca sa stim sa ne ferim de ea

Leave a Reply

